Subject: Kooskõlastamiseks: Kauksi fiidri 20kV pingele üle viimine 2. osa, Alutaguse vald, Ida-Viru maakond LR8973
From: Andreas Kärp <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 14:43:38 +0200

Tere!

Olen Andreas Kärp, elektrivõrkude projekteerija ettevõttest Stromtec OÜ.
Koostame Elektrilevi OÜ tellimusel keskpinge jaotusvõrgu rekonstrueerimise
projekti Alutaguse vallas Ida-Viru maakonnas.

Soovin Transpordiametiga kooskõlastada Stromtec OÜ tööprojekti 23-93
"Kauksi fiidri 20kV pingele üle viimine 2. osa, Alutaguse vald, Ida-Viru
maakond LR8971."

Projektis ei ole ette nähtud võrguelementide paigaldamist ega asendamist
Transpordiameti riigitee teemaal. Rekonstrueeritavad võrguelemendid asuvad
osaliselt riigitee kaitsevööndites ning sellest ka kooskõlastamise
vajadus.
Ette nähtud riigiteed ületava õhuliini demontaaž.
Taotlusesse on lisatud ka selguse mõttes jooniste lehed paiknemise
kirjelduse koordinaatide järele, sest projektala on väga lai, kuid
koormatised ise tükiti ning väga väiksed.

Parimat

Andreas Kärp

Projekteerija

[email-masked]

53007562

Stromtec OÜ